اجرای مسابقه حفظ زیارت نامه امام هادی (ع) 

اجرای مسابقه حفظ زیارت نامه امام هادی (ع) 

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: مسابقه حفظ زیارت نامه امام هادی (ع) یکی دیگر از برنامه های مناسبتی سالروز شهادت این امام همام است که در آستانه این روز آغاز شده است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع)، گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت این امام همام، مراسم سوگواری همراه با سخنرانی و مداحی در چند روستای محروم و دور افتاده رودبار جنوب برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا این مراسم در فضای باز همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم سوگواری شهادت امام هادی (ع) به همت بچه مسجدی های گروه جهادی شهید باکری برگزار می شود.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: همچنین طرح اطعام نیز با مشارکت اعضای کانون و خیرین اجرا می شود و در این راستا غذای گرم پخت شده و سپس درب منازل نیازمندان توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: تولید محتوا در قالب کلیپ عکس نوشت با موضوع شهادت امام هادی (ع) نیز توسط بچه مسجدی های عضو کانون انجام شده که در حال انتشار در فضای مجازی است.

وی اظهار کرد: مسابقه حفظ زیارت نامه امام هادی (ع) یکی دیگر از برنامه های مناسبتی سالروز شهادت این امام همام است که در آستانه این روز آغاز شده است.


حجت الاسلام خاوری عنوان کرد: در همین راستا به افرادی که بتوانند این زیارت نامه را حفظ کنند، جوایز معنوی اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه فضاسازی مسجد و کانون متناسب با سالروز شهادت امام هادی (ع) را از سایر برنامه های مناسبتی این روز برشمرد.

پایان پیام/ 586